Söndag!

Ja o vad hittar man då på med en liten förkyld kille i huset, vi börjar känna oss smått osociala, så det fick bli en tripp till klintehamn och mina föräldrar. Kände att det är skit långt dit ju, kändes som man aldrig var framme och jag som börjar bli gammal fick så sablar ont i mina ben dom bara skrek efter att få sträcka ut sig!!
Så äntligen framme fick man gå, ja det låter som jag åkt till kiruna över dagen men det kändes faktiskt så.
Som tur var blev man bjuden på semla o det tackar jag aldrig nej till så då fick det vara värt den långa tiden i bilen.
Och trevligt sällskap dessutom.
Ebbe då jo han trivdes även om moffa var lite små farlig i början men sen släppte det så mycket så moffas glasögon åkte i alla fall.
Han konstaterade att vi kommer få problem när han lär sig gå då han redan är så vild och tro mej pappa jag vet!!
För den ungen har fortsatt sitt rivjobb här hemma idag, han kör på :allt skall bort, o vår lampa ser nu skit rolig ut från att ha vari en golvlampa i papper ser det nu ut som ett använt snor papper!!

Ringde mina stora barn ikväll o min dotter var så lycklig för det gick så bra för amy diamond så till alla ur svenska folket som röstade på henne vill jag bara säga tack ni har räddat mej från en katastrof!! Meddelar närmare helgen vem ni skall rösta på i nästa omgång!!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Tack för det trevliga sällskapet idag, jag fick ett riktigt motionspass efter att ha jagat efter Ebbe..Ni gör det varje dag så släng gymkortet i väggen, ni har ju träningspass hemma!!



Skall bli intressant att se eran ny designade lampa!!:)

2009-02-15 @ 23:01:43
URL: http://emmieme.blogg.se/
Postat av: astrid

Jag tycker faktiskt att amy diamond är bra så jag och din dotter hade kunnat heja tillsammans ;) :D



ja, Nova hade gillat Ebbe också, de har ju lite samma stil :D Sen är han ju så supertuff när han spinger runt i sin gåstol :D



kram på er

2009-02-16 @ 10:23:38
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: nina

jag gillar förmodligen inte nån i festivalen så ring ni så röstar jag så ni får husfrid.;-)

2009-02-16 @ 18:51:32
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0