Ebbe har fått ett toppen humör.

Ja man undrar om det slagit slint varje dag kl tre eller fyra så sätter han igång och bara tjurar till det är dags för sängen, snacka om att man inte får matro, vi har numera alltså en levande bransdsiren vid bordet o0ch det hade ju vari toppen om det hade brunnit men det gör det inte det minsta här i alla fall.
Hoppas verkligen det går över snart annars får han nog sitta i ett egtet rum och käka, börjar liksom bli små döv eller dövare på mitt vänstra öra sitter med det mot honom, man kanske skulle byta plats för att jämna ut det eller nåt, nog talat om mina tankar kring det.

Idag var man förbi jobbet efter att ha dumpat av skolbarnen på sina ställen och ja jag är lika pinsam som vanligt och det roligaste är att det är så kul att göra pinsamma saker haha!!
PÅ jobbet såg det ut som vanligt man känner ,lite sug efter arbetskompisarnas trevliga sällskap men vem tycker det inte är underbart att få vara hemma med Ebbe och uppleva hans framsteg här i världen, det är bara så döhäftigt och inget jobb i världen slår det jag har just nu!!

Var på stan ett tag med syster yster med, ja vi hinner då inte mycket det är sjutton vad tiden går fort då eller kanske är det vi som går sakta, tog en snabb lunch på siesta och ebbe fick sin pasta med broccoli och ost sås så det stank broccoli på hela ställer stackars kunder!!

Sen hämta jag dottern och for hem, på em dök Catti och gullige Vincent upp alltid med ett leende på deras läppar.
Blev en trevlig pratstund , dottern lekte i sitt rum med sina klippdockor och små killarna ja dom låg på golvet satt i gå stolen och Ebbe tog även en tupp lur så vi hann faktiskt prata, ooootroligt!!
Tack för ert besök Catti alltid lika kul!

Kommentarer
Postat av: catti

tack själv, mycket trevligt

2009-01-27 @ 06:58:03
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0