En trevlig träff!!

Ja det blev det då Nina fick rycka in och bli värdinna idag då min sambo la sig sjuk men det gjorde hon så bra du är en av dom bästa värdinnorna Nina, TAck för idag!!

Var så trevligt även om Ebbe var lite små pinnig, läste förresten nån stans att babyn vid 7mån börjar visa  sin personlighet och sitt humör, jag hoppas verkligen inte det då Ebbe blir 7mån på måndag och han dom senaste dagarna har vari såååå grinig.
Man kanske kan få reklamera...skämt skulle inte byta honom mot något men det fattar nog alla.

KOm även på idag att man kan då och då säga något illa om nån man känner vilket jag aldrig gör när mina stora barn hör på men det händer inför Ebbe men det är det dags att sluta med, då jag vill att han skall få tycka om dom människor han vill och ha egna åsikter i framtiden och det får han inte genom att andra pratar illa
Nån som gjort en annan illa kanske han tycker väldigt mycket om så nu skall jag och dom jag pratar med inte prata illa om dom som finns i hans närhet i livet.
Där kommer jag bita ifrån.
Har vari väldigt noga med sådant med mina andra, tex efter min separation med min fd så är det lätt att det blir en massa smutskastning men jag har aldrig pratat något illa så barnen hört.

Våra gräl är våra gräl och barnen måste få tycka om honom ändå.

Och även om Ebbe inte är speciellt stor nu så känner han ju av hur det är runt honom och tiden går fort till han börjar prata, så jag skall ta tag i det nu.


Idag har min mage lagt av antagligen har man slarvat med för mycket kaffe och ingen mat nästan så jag har haft så in i helvete ont ikväll, så där får jag en sak till att ta tag i, men den krånglar iofs emmellanåt.
Man är ju inte ung längre haha!!

Nu skall jag gå och vila min mage samt ta hand om en stackars sambo som är såååå sjuk för vi snackar ju om att föda barn men då skulle vi veta hur det är när en kille.......


Kommentarer
Postat av: LeeLoo

Aha tack detsamma, så det är du som är vimsig mamma! ;-)

2009-01-15 @ 22:41:12
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: nina

tack för dom snälla orden.



klokt det där med att inte prata illa.



hoppas magen blev bättre snabbt. ingen hälsomat här vid mig precis

2009-01-15 @ 23:20:07
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

du får göra som jag och gå över till te ett tag... hoppas den blir bättre fort

2009-01-16 @ 07:57:21
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0