Ett kalas avklarat!

Ja då var det bara ett kvar i morgon för sambon sen har jag orkat med det med, har dessutom sjuka barn här hemma.
Äldsta sonen har så ont i halsen och Ebbe ja där visade det sig att han vari krånglig på natten pga öronen han är alltså röd i dom men medicin behövdes inte än men nässpray varje kväll och alvedon.
Dom börjar tro att han är ett sk öronbarn så nu har han remiss till öron näsa hals.
Lider verkligen med honom.
Men skönt för mej då bvc tanten vari på mej om att han kanske måste ha mer mat, att han får för lite.
Jag som kände mej som världens sämsta mamma efter det besöket fick nu det som lite positivt att det var öronen som jag trodde.
Alltså för andra gången var det som jag trodde när bvc sköterskan inte trodde det.

Igår blev det mys med stora killarna framför tvn då dottern var vid mormor o morfar, det är skönt att få bara vara med dom ibland med, så det blev godis och film.

Nej nu skall jag fortsätta med maten!!

Kommentarer
Postat av: catti

stackars dina pojkar. vad skönt att du fick rätt

2009-01-25 @ 06:45:47
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0