Grattis till min son!

Ja idag blev han då 9år så det är alltså hela nio år sen jag blev två barns mamma snacka om att tiden går och att det är på barnen man märker det!!
Så skönt då han är nöjd med sin dag och sina presenter och bilderna i tidningen blev rätt dom med så allt känns nu bara toppen.

Och så till en kul kommentar har liksom börjat bli tradition med en om dagen, har dcok ingen idag men i min syrras kan man läsa om min äldstas igår, han förklarar varför han kom ut två v efer tiden!
- Jag hade tappat kartan så jag fick improvisera mej ut!!
Det finns svar på allt!!

Kommentarer
Postat av: catti

den var bra. grattis i efterskott till din 9-åringen

2009-01-23 @ 07:17:53
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! vad gulligt... undrar vad wille kommer hitta på, han tappade ju också kartan!

2009-01-23 @ 10:49:13
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0