Har egentligen inte tid!

Min mamma och pappa kommer samt lillasyster och min mormor och morfar.
Skall bli så trevligt tycker det är bra att Ebbe träffar mycket av sina äldre släktingar, dom ger så otroligt mycket.

Men i alla fall skulle bara säga att jag nu kan kalla mej mjölk ko på riktigt ,blev tvungen att pumpa då min bröst var så spänt och Ebbe tycker att äta på dagen är inte så inttressant.
Jag fick ur 170ml på ett bröst å då var det inte tomt utan flaskan blev full så jag gav upp haha, snacka om mjölk ko!!!

Muuuu

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

Blir så avundsjuk, tyvärr. Fast jag inte vill vara det. Önskar att jag också var en mjölk ko & du må tycka att jag är helt knäpp som önskar något sånt, men jag är ärlig. Mu på dig & ha en bra dag! :-)

2009-01-18 @ 13:47:38
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: nina

muuuuuu

från en ko till en annan

2009-01-18 @ 17:41:17
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0