Hemma igen!!

Då har man prova firat nyår på ett hotellrum på globen hotell, ganska mysigt faktiskt, men både sambon o Ebbe blev genom förkylda, inte av att det var kallt på rummet utan för att dom är lite klena...skämt men sjuka är dom i alla fall.
Var så mysigt att fira där uppe även om Ebbe tyckte det var lite väl spännande så han sov inget.
Fick lyxen att bo i ett designer rum som var extra lyxigt inrett av en designer (bilder kommer), Måste bara skriva det roliga med det rummet var att när vi kom in fråga min gubbe var dom gömt toan det visade sig att där man trodde att ingen vägg var var egentligen plexi glasvägg alltså väggen till toan så man fick glatt sitta o göra sina behov i ett akvarie.
Så nu är man en erfarenhet rikare, ni förstår nog bättre när bilderna kommer.

Annars gick vi mest o bara mysade, o hade inget bestämt var så skönt.
Hoppas nu detta blir ett härligt år med min familj och mina vänner och att dom är hemma blir friska snart så man slipper göra allt själv!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: catti

tur att man inte är pryd av sig

2009-01-03 @ 07:39:56
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

instämmer med catti, jag ör inte heller pryd. men bajsa i ett akvarium är nog ändå över min gräns. hi hi

2009-01-03 @ 12:09:53
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0