Julpynt!

 Läste i en mama tidning idag om julpynt som barnen gjort själva o kommer hem med till jul.
Själv älskar jag det o tycker allt dom gör är döööö fint, men där stod om föräldrar som inte alls gillar det barnen kommer hem med, som tex i granen skall bara det dom vuxna gillar hänga o allt skall vara "perfekt" som bara silver kulor eller bara röda osv, o att barnens gjorda saker förstör granen o hemmet till jul.
Vem ser mest fram emot julen egentligen? och jag tycker själv att julen är barnens tid till stor del.
Här hemma är det barnens julpynt i granen o på andra ställen blandat med köpta tomtar och jag tycker det är såååå fint och det gör även mina barn

Och min perfekta gran/jul tid kommer nog i sådant fall när mina älsklingar flyttat hemifrån!!

Fast vid närmare eftertanke deras gulliga special tomtar kanske får plats då med!

Kommentarer
Postat av: catti

vårt hem kommer också att fyllas med det barnen drar hem... håller med om att julen är för dem

2009-01-05 @ 21:07:45
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

fint skrivet av kloka dej. instämmer! du är en bra mamma, det råder inget tvivel om.



du kanske vill ha robbans gamla tomte också som han gjort av en träbit m.m. i unga år. den passar inte alls in i min pyntning. (han är ju faktiskt inget barn).

2009-01-05 @ 22:18:37
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: astrid

håller helt med dig. Tycker sånt är skitcharmigt. Jag gick igenom min jullåda häromdagen med massor av saker som jag gjort när jag var tre och framåt.. Vissa saker var trasiga men det var så himla charmiga saker och jag behöll massor. Även fast jag och mina bröder är vuxna så har mamma ändå våra saker som vi gjorde när vi var små i granen..



Hoppas allt är väl. Kram på dig

2009-01-06 @ 11:38:32
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0