Just nu är det kaos!!

Ja det är så det känns här hemma, varför kommer alltid barn på allt dom bara måste göra precis när dom skall gå och sova, som tex att man har läxor och det är ju inte ett tal och typ 1+1 när man går i fyran nej det tar en evighet. Och så skall man ju först komma på hur sjutton man skall räkna för att få det rätt och emellan allt räknande så måste man ju bara bita lite på pennan eller pilla lite på duken, men shit gör läxan nu!!
Ja så är det att ha en förvirrad fjärde klassare, han glömde visst gympa kassen med så den får jag väl ta då (som vanligt).

Var på stan idag med Katti och VIncent det var jätte trevligt men man kan snacka om att det börjar bli svårt att sitta längre med ett par vilddjur haha!!
Har köpt en pip mugg idag för o se om Ebbe tar välling i den så nu har man blivit besatt av det med, vi har en flaska som vi har till vatten köpte en annan till välling den funka inte ja han drack inget i alla fall, så nu skall vi prova pipisen men ikväll snutta han som tusan på den och jag tänkte tjohoo han dricker allt men när han somnat och jag kolla så hade han bara fått i sig 30ml, hur kan man snutta på en pip mugg utan att få i sig innehållet??
Inte nog med det det var en gummi pip på så det är ju ingen vanlig pip mugg, såg det inte i affären skall slå vad om att jag får köpa en till, så sen har jag vä'rldens samling här hemma om nån vill ringa och låna en sort och prova, jag har redan värvt Katti!!

Nej nu skall jag gå och vara trevlig mot sambon när barnen lagt sig och förståss packa upp gympa kläder!
Imorgon blir min son 9år!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja det är inte lätt att vara 4e pluttare!



Åh, en kille som fyller år...Då blir det kalas snart då :-)

2009-01-21 @ 22:50:49
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: catti

tack för igår, mycket trevligt även om viss tid är att leta leksaker på golvet.

2009-01-22 @ 08:32:33
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0