Sommaren går fort!

Det är i alla fall min åsikt, önskar att man kunde stoppa den lite så man får vara med Ebbe lite till och bara njuta!
Och när dom stora barnen är här kunde man bromsa det ännu mer för då vill jag ha tid med fyra små plus en sambo och ett husbygge. Men men man får njuta lite fortare nu bara! Och det gör jag!!!!!

Ebbe är så mysig nu, det kommer nya ord varje dag tror han kan 15 eller där i kring nu.
Han kan gå lite små sträckor, resa sig upp jätte lätt mitt på gräset/golvet och till och med sitta hur länge som helst på huk och pyssla (utan stöd).

Dottern min har lärt sig simma i poolen så hon är där i hela dagarna.

Och huset jo taket börjar komma på så nu har vi snart en utbyggnad dock lite luftig men i alla fall!

Kram på er! och njut!

Kommentarer
Postat av: Catti

Ja hu vad tiden går, som sagt man får njuta lite fortare. Vad han kan den store pojken (kan ju inte kalla honom liten bebis längre, antar att allid kommer att vara din lille bebis)

kramkram

2009-07-05 @ 09:12:15
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Ska bli så kul att träffa er i morrn å få se allt han lärt sig. Kul att hon lärt sig simma.

Kram

2009-07-05 @ 09:51:44
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

inte visste jag att du också hade fyllt år!? Tack snälla för idag & grattis i efterskott till dig!

2009-07-06 @ 20:50:40
URL: http://leelooos.blogg.se/l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0