7 sanningar om mej!

Linda utmanade mej så nu får jag ta fram sju stycken!

1. Jag kan bli ursinigt arg och då menar jag det, dom flesta tror jag är så lugn!

2. Har världens fobi för fjärilar, ni läser rätt!!

3. Är en riktig plock människa kan plocka ihjäl mej på saker hemma till ingen nytta, med 4barn!

4.Lagar gärna nya maträtter men är livrädd för att bjuda på dom!

5. Skaffa inte körkort förren för ett år sen då jag tyckte det var läskigt att köra.

6. Tycker det är roligare att handla kläder till barnen än mej själv.

7. Blir aggressiv av cider!!

Herre gud jag verkar ju vara rädd för allt!
Utmanar nu Astrid och Emmie!

Kommentarer
Postat av: nina

Ha ha intressant läsning.

2009-05-20 @ 10:49:14
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: HDoofus

#1 och #7 tror jag inte en sekund på... :-)

2009-05-21 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0