Bygga ut tar tid!

Ja man skall hela kvällarna sitta och leta bra billiga fönster och snygga billiga små kaminer mm så man hinner knappt in på bloggen.
Men nu gör jag ett snabbt försök.

Har ikväll vari på dotterns teater hon var så duktig som vågar spela inför en massa vuxna, jag är sååå stolt.

Var med Ebbe vid doktorn idag med, han har just nu inget på öronen men hans trumhinna vill gärna bukta inåt, fortsätter hans bekymmer i vinter så blir det rör för lillkillen så han slipper ha ont och det känns skönt.

Han är nu hur vild som helst, skulle haft en hage med taggtråd runt till ungen.
Han höll på att riva hela öronmott idag.
Har även börjat försöka ställa sig mitt på golvet.
Han har även lärt sig hur man går nerför soffor sängar och annat högt, ganska skönt när han klättrar på allt.
Det ser nu ut som om även den här ungen kommer få tänder, ganska sent men vad gör det!

Då min 9åring nu ser att hans lillebror snart kommer gå så sa han idag- jaha då var det slut med att gå i affärer för mej.
Han mena på att då kommer ebbe bara springa bort !

Kommentarer
Postat av: catti

det har nog storebror rätt i

2009-05-26 @ 06:12:45
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: clara

Om du hittar en sådan hage... säg till mig, vill också ha en. :-)

2009-05-27 @ 13:50:25
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0