Här har det vari röj i trädgården och sjukstuga

Ja ebbe han är nu lite små krasslig igen med rejäl hosta och en snorig näsa så idag blev det inge musiklekis, men dottern hon är back in school idag har dock några dagar kvar med meducinen.

I helgen har vi röjt i trädgården och det med en maskin haha låter som vi har en djungel här hemma och ibland känns det så så nu rök en del buskar mm så man i alla fall kan klippa runt och spela boll för dom som gillar det.
Inte jag i alla fall då ramlar nog höftkulorna loss eller nåt.
Sen grävde vi ur där vi skall bygga ut så hela vår trädgård är nu en jordåker modernt va???

Ungarna har hjälpt till men fy fanken vad dyrt det blev dom tar ju betalt så man måste löeförhandla hela tiden, så 60kr ggr tre har jag nu gjort av med och då är inte connys inräknat.

Tog dock en paus igår och for till stan tog varsin glass på hamnen och en prommis till almedalen för att mata pippisar.
Det var uppskattat av alla barn.
Nu ljuger jag vi pausa i fre med då mina föräldrar och syster kom med lillebror som är på visit från göteborg och åkte ner till bruket och fika samt promenera på naturstigen (kanske är något för oss mammor?) jag tog saffrans pannkaka sååååå gott. Nej nu skall jag fortsätta få tag i min chef fasen vad dom kan vara kluriga att få fatt i!!

Kommentarer
Postat av: nina

ha ha bra att ungarna löneförhandlar redan

2009-05-04 @ 10:58:35
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara

låter som att ni har himla kul iaf med eran stora familj, kan nästan bli lite avis även fast jag vet att jag skulle ha legat i koma efter trejde. ;-)

2009-05-04 @ 13:38:19
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: catti

tycker ni kan bli friska snart så vi kan ta en fika.

2009-05-05 @ 07:39:53
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

håller med clara verkar så kul & mysigt med den stora familjen! Lät mysigt med naturstigen med & saffrans pannkaka *mumma

2009-05-05 @ 21:33:25
URL: http://leelooos.blogg.se/l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0