Mycket i maj mpnad

Varför är alltid maj månad så full späckad när man har barn för.
Det är utv samtal och utflykter fotboll och så lite små sjuka barn och till sist en himla massa lediga dagar för barnen inte för mej för mitt jobb its just keep going!!

Var i alla fall med min son i skolan i fredags himla trevligt att han inte skämdes för mej för en gång skull så jag har nu gått på syslöjd igen trevligt trevligt.

I lördags var jag och en kompis och käka på joda det blev västkust paj skita gott faktiskt och himla trevligt att sitta utan barn, vi hann även med en prommis upp till nya gallerian och kolla allt fint dom har samt en tur ut still skokanonen där sedan conny och ebbe mötte upp, hoppas det blir snart igen faktiskt.

Då conny jobba i sön så handla jag och ebbe helt själva det funka faktsikt, jag kände mej super duktig jaja jag fuska med sele men vadå annars hade ha ramla ur.
Han satte i sig matlistan och kvittot med men men lite sånt får man räkna med.

Igår kom barnen hem efter sin pappa v så då var det full rulle då skolarna var stängda så det blev en fart fylld dag med lek och bus.
Och ebbe sluta med 5blåmärken i pannan men men sånt händer.
Nu skall jag gå o ta hand om lill killen för nu vakna  han.

Kommentarer
Postat av: catti

duktig du va som handla själv.

2009-05-12 @ 11:04:20
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Den där pajen är ju gudomlig

2009-05-12 @ 15:18:17
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara

Kul att vara med i skolan, sånt ser jag fram emot! Hoppas Max gör det med bara... ;-)

2009-05-13 @ 10:37:47
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0