Lyckliga jag!!!

Har komi på att jag har det super bra!!!

* Har en underbar ett årig son! Som kan prata sååå mycket!!

* Har en underbar 7årig dotter! Som kan allt tror jag

*Har en underbar 9årig son! Som är tankspridd men så smart

*Har en underbar 11 årig son! Som är så kul att följa in i tonåren just nu

* Har en underbar sambo som gör allt för mej, vår plutt och även mina stora hans bonusar!! Love you!

* Har en underbar mamma och en underbar pappa, hjälper till sååå mycket när jag inte räcker till!!

* Har fyra underbara syskon, som helt enkelt är just underbara!!

* Har ett jobb att gå till, där man får massa kramar och skratt. och sjukt roliga arbetskompisar!!

* Har en hel hop med super gulliga kompisar och deras familjer.

* har ett hus på landet som faktiskt växer!!

* Är någorlunda frisk!

* har tagit körkort (två år sen men ändå)

* har en vagn som inte har punkar längre!!

* skall snart få lägga mej i sängen och glo på tv i lugn och ro med en kopp te!!

Ja det går att göra min lista super lång men ni fattar và??? Jag kan inte klaga, hela mitt liv är fyllt av människor som gör mej glad, och jag får skratta så jag kiknar flera ggr per dag!

NEJ JAG ÄR FAKTISKT SUPER LYCKLIG!!

Kommentarer
Postat av: clara

Thats a halleluja moment!!

2009-10-13 @ 21:11:06
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: NIna

Va fint. Va härligt. Det gäller att kunna se allt bra man har å det kan ju du. Det är bra det.

Kram

2009-10-14 @ 08:58:35
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Linda Rasmusson

Härligt att höra! Vad glad man blev allt din entusiasm!!

2009-10-15 @ 10:50:58
URL: http://rasmussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0