Magsjuk Ebbe i stockholm.

Ja så blev vår resa, kom upp på tis kvällen ebbe höll igång på båten och charma alla, gick bla runt med en dockvagn hela tiden.
Ons han vi en del av det som skulle handlas på ikea och vi var på aquaria med och såg på fiskar hajar och mycket mera.

Sen kom det som ett brev på posten mitt i natten, hörde hur han börja gulpa och lyckades få fram en hand som ha träffa ja förrutom sin egen filt och pyjamas men jag räddade Ebbes morbrors säng från en kaskad av spyor. Snacka om att man var på hugget och lätt väckt, ja den natten blev det inte mycket sömn.

Vi funderade på att åka hem på morgonen igen men det hade vi nog inte hunnit. Så hela fm var vi i lägenheten eller jag sprang en tur till gallerian ringen och lyckades handla lite, kläder och ett par mattor.

Då inte ungen spytt sen natten så begav vi oss iväg på em, stackarn var törstig och hällde i sig en flaska vatten vilket resultera i en kaskad inne på  bauhaus.
Men med en sovande unge mest hela dagen mycket i bilen men även i vagnen så lyckades vi ta oss igenom tor och den handel vi skulle göra.

Men just nu ligger bäde jag och conny i mer eller mindre (jag i mindre) magsjuka så så mycket blev det av att jobba denna helg.

En riktigt lyckad stockholms resa med andra ord!

Kommentarer
Postat av: clara

Shit vilken mardrömsresa! Fy fasen va jobbigt! Hoppas ni kryar på er snart!!

2010-02-21 @ 11:29:13
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: nina

Åh nej vilken otur. Fi fan va jobbigt med spya inne på bauhaus. Stackare.

Hoppas ni blir friska snabbt.

Kram

2010-02-22 @ 10:52:21
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0