Tio koppar kaffe eller nåt tyngre!!

Idag har vari en sån dag när jag skulle behöva några tunga droger ja nåt man blir skit pigg av för fasiken hur trött kan man känna sig.

Skulle ha upp barnen i morse, dom ville absolut inte jag förstår dom vem vill gå upp vid halv sju (jag har dessutom sovi som en kråka om dom nu sover kasst) deras sega tillvaknande gjorde att jag inte hann få kaffe eller te så det var bara att åka.
När jag lämnat dom tog jag en såååå kall promenad trodde jag då skulle vakna innan pmötet men nej det enda som hände var att bena förfrös och jag snörvla hela fm.
Väl på pmötet så visar det sig att nu när vi inte är kommunanställda så får man inte kaffe, men herre gud jag har inte druckit nåt än brast jag ut!
Min chef kom till undsättning just som jag skulle sjukskriva mej och åka hem och dricka kaffe.
Med en kopp just for me!

Men vad hjälper en kopp när man är trött och trotts hundra femtio koppar under dagen så har jag vari trött, men nu närmar det sig kväll och sänggående och vad händer jooo malena slår på turbon och är nu pigg...så nu behövs inte kaffe eller annat uppiggande.......är det nån som har nåt sömnmedel att undvara.

Vet nån klok människa där ute varför man funkar så här så vill jag gärna veta!!??
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

Haha! Nej, tyvärr så har jag ingen aning. Brukar själv ha samma problem, dödstrött på morgonen & piggelin när det är dags å sova! suck!

2010-01-19 @ 21:20:54
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahah samma problem här.

2010-01-20 @ 09:02:39
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0