Så kul på maskinstartar dag!

Fattar inte vilka konstiga intressen det finns men detta är visst ett hos en del människor.
Att åka o titta på massa gamla fordon som startas och testas.

Fina gamla traktorer, mindre fina rostiga med, eller gamla grävmaskiner mmm.
Ja där befann vi oss idag när jag slutat på fm, och Ebbe han älskade det, han delar visst intresset med några andra för mycket folk var det men medelåldern låg nog på 60+, men Ebbe drog ner medelåldern lite.

TUr för honom att det var poppis för det var långt att åka ända till gammelgarn, men min underbara sambo hade gjort fika korg innan dom hämtade mej på jobbet så när vi sett och suttit färdigt alla maskiner typ 250ggr så åkte vi till havet i kattvik och fika o kasta en himlars massa stenar, en underbar fm.

Så nu vet alla vad ni skall göra nästa år vid denna tid....jo åka o titta på massa gamla maskiner som brummar omkring!!

Kommentarer
Postat av: clara

Nog finns det intressen för allt, detta var något nytt i mina öron iaf. :-)

Ingen dålig sambo du har som fixar fikakorg, pluspoäng!!!

kramar

2010-05-16 @ 07:12:41
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Catti

Traktorer det är kul det. Mysigt med fika sen.

kramkram

2010-05-16 @ 08:36:40
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi, hade nog wille njutit av, lycko ebbe

lät super mysigt med fika vid kattvik, håller med clara din sambo får pluspoäng av mig också ;-)

2010-05-25 @ 12:05:32
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0