höst....

ja jag kan bara säga har inte dött, men vill allt som oftast dra täcket över huvudet o sova bort detta.

Har alltid älskat hösten men sen jag flytta till landet så mår jag piss under hösten, allt är mörkt riktigt mörkt på kvällarna, jag vill ta promenader varje kväll men det går inte här då det är kolsvart.
O allt körande på barn i detta mörker o snart halka går mej på nerverna.
Men nej jag skall inte bara klaga, har ju fyra underbara barn med och dom gör ju hela livet mycket roligare (o nu höll jag på att skriva tre barn shit jag är inte vad jag borde).

Inte nog med hösten kommer o äter upp en sen har vi allt krångel på jobbet nu med privatisering, skit avtal får vi efter nyår, jag kommer behöva jobba en massa till bara för att få samma lön känns inge vidare, snacka om att yrket bara kommer bli ett genomfart yrke skit trist för på gotland har det inte vari så men nu är det visst dax.

Man får nog helt enkelt hitta nåt annat trevligt snart att göra.
Nej nu skall jag för söka ta mej samman o hitta på nåt.

KRAM PÅ ER ALLA I HÖST VÄDRET

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad tråkigt med jobbet.

Ja det blir verkligen mörkt ute på landet, använda pannlampa?



kramkram

2010-10-30 @ 13:19:04
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

STOR KRAM till dig i höstmörkret. Tänd många ljus & ta hand om dig. Snart är det dags för vårpromenaderna igen! ;-)

2010-10-31 @ 23:31:49
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-19 @ 10:37:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0